Warunki handlowe

§1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

§2. Zamówienia sa przyjmowane ze strony http://bravios.pl

§3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu oraz szczegóły dotyczące tego zamówienia.

§4. Wprowadzanie zmian w zamówieniu standardowym możliwe jest poprzez kontakt z obsługa sklepu e-mailem pod adresem service@bravios.pl 

§5. Wszystkie ceny zawieraja podatek VAT. Cena podana przy kazdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących sie w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

§6. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Termin realizacji zamówienia może wynieść od 2 do 21 dni w zależnosci od stanu magazynowego. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydlużeniu, o czym poinformujemy klienta indywidualnie. Termin realizacji zamówienia to czas pomiedzy potwierdzeniem zlożenia zamówienia a przekazaniem towaru kurierowi. Wszystkie zamówienia wysyłamy przesyłkami kurierskimi. Wysłanie przesyłki potwierdzone jest e-mailem.

§7. W przypadku płatnosci z góry przelewem na konto przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym.

§8. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkode wyrzadzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnowac z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesylki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

§9. Reklamacje : W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności listonosza lub na poczcie sporządzic protokół szkody nie przyjmując towaru.

§10. - Wyłącza się odpowiedzialność firmy Bravios za uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie przewozu.

§11. - Jeżeli odsyłany towar zostanie zniszczony, zgnieciony na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. Sklep Bravios.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

§12. - W przypadku wymiany należy odesłac produkt na adres firmy "Bravios" w Niemczech.

§14. - Towar, reklamacja, wymiana nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, nie zawierająca rachunku, paragonu, pisma reklamacyjnego, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) bedzie odesłany na koszt klienta.

§15. - W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracana jest Państwu równowartość odesłanego towaru wynikająca z zamówienia poprzez zwrócenie kwoty na konto bankowe lub inny środek płatności, który był przez Państwa używany.  

§16. - Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko za pomocą podesłanego dowodu w postaci zdjęć na naszego Emaila.

§17. Postanowienia końcowe: Firma Bravios nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją transakcji w sklepie internetowym bravios.pl strony rozstrzygać będą poprzez porozumienie stron. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane sądowi właściwemu dla siedziby firmy Bravios.

§18. - Firma Bravios nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z powodu braku towaru.

§19. - Kolory i wykończenia produktów prezentowanych w ofercie sklepu, mogą różnić się od prawdziwych produktów ze wzgledu na technologie drukarskie oraz fotograficzne. - Firma „Bravios” zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, cen produktów, promocji, cennika wysyłki i kosztów pakowania.

§20. Dane osobowe podawane podczas rejestracji klienta beda przetwarzane przez Firme „Bravios” wyłącznie w celu realizacji zamówien zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 02.101.926 z póz. zm.) i nie będą udostępniane osobom trzecim. Klient do momentu zrezygnowania z subskrybcji będzie otrzymywał newsletter firmy Bravios

§21. Całość strony (mechanizmy i grafika), zdjęcia oraz opisy umieszczone w serwisie są własnością sklepu. Zgodnie z Dz. U. 94 Nr24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całosci lub w części bez jej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. 

§22. Postanowienia końcowe: Złożenie zamówienia na stronie bravios.pl oznacza akceptacje powyższego regulaminu. Bravios.pl zastrzega sobie prawo do czasowego uniemożliwienia dostępu do sklepu z powodów techniczno - organizacyjnych lub do całkowitego zaprzestania działalności, bez odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe z tego tytułu. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.

Wyświetlony